رادیس صنعت هوشمان آرتاویل

کیفیت، دانش و دقت

در طراحی ماشین آلات صنعتی

اولین تولید کننده شردر‌های سنگین

رادیس صنعت هوشمان آرتاویل

رادیس صنعترادیس صنعترادیس صنعت
شردر مدل R2200شردر مدل R2200

مزایای دستگاه شردر

بهره‌وری بالا با قابلیت پردازش تا ٣٦٠٠۰۰ تن انواع آهن قراضه در روز

جداسازی فلزات غیر قابل بازیافت و آهن‌های غیر فلزی از فلزات ذوبی

جداسازی دقیق آهن‌آلات قراضه و ارسال محصول مطابق با الزامات مشتری

کنترل دقیق محصول خروجی در کمترین زمان و افزایش ارزش افزوده

درباره رادیس صنعت هوشمان آرتاویل

شرکت رادیس صنعت با کادری متخصص و با تجربه ده ساله در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات خط بازیافت آهن قراضه و خودروهای فرسوده و طراحی سیستم غبارگیر کارخانجات ذوب آهن و نورد در ظرفیت‌های گوناگون آماده همکاری و مشاوره می‌باشد. از دیگرتخصص‌های این شرکت ساخت انواع شریدرهای چکشی  برای مواد فلزی  وکاغذ و چوب با موتورهای دیزلی و الکتریکی با توان تولید ۲۰ تا ۵۰ تن در ساعت میباشد. از دیگر تولیدات این شرکت دستگاه برش (قیچی) برای خرد کردن انواع ضایعات در دهنه های ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد. دستگاه پرس برای فرآوری  مس از سیم  و کابل خودروهای فرسوده از دیگر تولیدات این شرکت می‌باشد.

چشم انداز:

دست یابی به استانداردهای زیست محیطی، تکمیل زنجیره فولاد، در راستای چشم انداز ۱۴۰۴

رسالت:

آهن قراضه فرآوری شده در تولید محصولات فولادی تاثیر بسزایی دارد و در حال حاضر تولید قراضه با کیفیت جزء نیازهای قطعی این صنعت در کشور محسوب میشود.

با توجه به سلسله نیازهای تولید قراضه با کیفیت شاید بتوان اولین و مهمترین آن را ناخالصی و در حقیقت حذف آن از چرخه ذوب مورد توجه قرار داد.

ورود ناخالصی به کوره های ذوب اولین و بالاترین تخریب را بر محیط زیست داشته و سپس منابع انرژی را هدف قرار میدهند

رسالت ما مشارکت در حفظ محیط زیست و ایجاد صرفه جویی در انرژی ارزشمند میباشد

چرا رادیس صنعت؟

شرکت رادیس صنعت هوشمان آرتاویل از تمام بازدید کنندگان محترم دعوت میکند تا با ملاحظه چشم انداز و مطالعه رسالت تعریف شده همچنین ارزشهای سازمانی که هر کدام در محل خودشان تدوین گردیده اند به این جمع بندی برسند که چرا رادیس صنعت.

اما مختصری نیز پیرامون توانایی های خودمان با شما سخن میگوییم:

رادیس صنعت هوشمان آرتاویل که یک شرکت دانش بنیان است با کادری متخصص و با تجربه ده ساله در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات خط بازیافت آهن قراضه  وخودروهای فرسوده و طراحی سیستم غبارگیرکارخانجات ذوب آهن و نورد درظرفیت های گوناگون فعالیت میکند.

ازدیگرتخصصهای این شرکت ساخت انواع شردرهای چکشی  برای مواد فلزی  وکاغذ و چوب با موتورهای  دیزلی و الکتریکی  با  توان تولید ۲۰ تا ۵۰ تن در ساعت میباشد.

از دیگر تولیدات این شرکت دستگاه برش (قیچی) برای خرد کردن انواع ضایعات در دهنه های ۸۰ و۱۰۰ و۱۲۰ سانتی متر میتوان نام برد.دستگاه پرس  برای فرآوری  مس از سیم  و کابل  خودروهای فرسوده از دیگر تولیدات این  شرکت میباشد.

ارزش‌های سازمانی

همکاری

همکاری در رادیس صنعت هوشمان آرتاویل ، عامل مهم و تعیین کننده در موفقیت سازمان است. در صورت عدم وجود ارتباطات در رادیس صنعت و گروه ها دستیابی به اهداف تعریف شده ممکن نیست. به دلیل تغییرات فناوری و قابلیت هایی ایجاد شده در دهه های اخیر، رادیس صنعت هوشماند آرتاویل  روی برنامه های کاربردی در محیط کار تمرکز کرده اند. علت اتخاذ این رویکرد تلاش برای افزایش بهره وری و سودآوری است
همکاری نیاز به کار کردن افراد با هم به شیوه ای هماهنگ در جهت نیل به هدف دارد. دستیابی به هدف، مقصود ابتدایی گردهم آوردن گروه است.
مشارکتهای بین سازمانی یکی از قدرتمند ترین عوامل ایجاد ارزش و جزو مهمترین ابزار کسب و کار محسوب میشود و ما در رادیس صنعت به این مهم توجه داریم.
همکاری ها، شکاف بین منابع موجود رادیس صنعت هوشماند و الزامات مورد نیاز آینده را پر میکنند و با ارائه دسترسی به منابع بیرونی همچنین با ایجاد هم افزایی، ترویج یادگیری و تغییر سریع رقابت جویی را افزایش میدهد

تعالی

برای رسیدن به تعالی پایدار در هر سازمان، پایه‌هایی مشخص می‌کنند. این مفاهیم را می‌توان به‌عنوان پایه‌ای برای توصیف ویژگی‌های فرهنگ سازمانی متعالی به‌کار گرفت. همچنین می‌توان به‌عنوان زبانی مشترک برای مدیریت رده‌بالا از آنها استفاده کرد. رادیس صنعت هوشمان آرتاویل با اتکاء قانون مدیریت تلاش میکند تا در خصوص موارد زیر توسعه ایجاد نماید:

۱. افزودن ارزش برای مشتریان
۲. ساختن آینده‌‌ای پایدار
۳. توسعه‌ی ظرفیت سازمانی
۴. کنترل خلاقیت و ابتکار
۵. هدایت با چشم‌انداز، الهام و انسجام
۶. مدیریت زیرکانه
۷. جانشین‌پروری براساس استعداد کارکنان
۸. حمایت از نتایج برجسته

تمرکز بر مشتری

ما تمایل داریم بهترین تولید کننده شردر ایران و مشتری‌محورترین کشور عزیزمان باشیم.

تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد  رادیس صنعت هوشمان آرتاویل ، از دو دیدگاه قابل بررسی است: دیدگاه اول تمرکز مشتری را عامل فشار بر فروشنده در نظر میگیرد

دیدگاه دوم آن را عاملی برای افزایش هماهنگی تولید، مدیریت موجودیها و تسهیم اطلاعات در زنجیره تأمین به شمار می‌آورد. افزایش تمرکز مشتری، موجب کاهش هزینه های فروش و بهبود عملکرد مالی شرکت میشود

برای رسیدن به اهداف کلان تلاش مکنیم تا برآیند هر دو را در مجموعه ایجاد کرده تا بتوانیم شاهد پیشرفت های روز افزون باشیم

سرمایه های انسانی

چنانچه سیر تحولات مدیریت منابع انسانی را بنگریم ، به فراست در خواهیم یافت که توجـه به انسان در دنیاي سازمان و مدیریت از دیرباز مورد نظر صاحبنظران مدیریت بـوده اسـت . ایـن توجه روز به روز افزایش یافته تـا جـایی کـه امـروزه نیـروي انسـانی را مشـتریان سـازمان هـا نـام نهادهاند.

این یعنی کـه در دنیای امروز، ضـرورت پاسـخگویی بـه نیازهـاي اساسـی رادیس صنعت هوشمان آرتاویل در اولویت اول قرار میگیرد چرا که نیل به اهداف تعریف شده خصوصا” در تولید شردر در گرو تأمین اهداف و خواسته هاي منطقی و حساب شده منابع انسانی است

اعتماد

یکی از مهمترین نیازهاي کارکنان در سازمان، برقراري اعتماد میان آنهـا و مـدیر مـی باشـد. وجود سطوح بالاي اعتماد در سازمان باعث ایجاد هزینه هاي پایین ارزیابی و دیگر مکانیزمهاي کنترل خواهد بود و کارکنان خود را کنترل و داراي انگیزههاي درونی خواهند بود. با توجـه بـه اینکه ایجاد اعتماد، موجب اثر بخشی سازمان و کاهش هزینـه هـاي ارزیـابی و کنتـرل مـی شـود، بنابراین ضرورت شناسایی عواملی که باعث ایجاد اعتماد میشود، قابـل احسـاس اسـت.

اعتماد بر سه پایه است:

اعتمـاد درون سـازمانی یعنـی بـه عنوان یک پدیده درون سـازمان، مثـل اعتمـاد بـین کارکنـان و سرپرسـتان یـا مـدیران، یـا میـان همکاران

اعتماد میان سازمانهـا؛ یعنـی یک پدیده میان سازمانی

اعتماد میان سازمان ها و مشتریان آنها که بعنوان یک مفهوم بازاریابی نیز میباشد

تیم ما در رادیس صنعت هوشماند آرتاویل تلاش میکند تا به تمام ابعاد مختلف بالا توجه داشته و توازن لازم را بوجود آورد

پروژه‌های شرکت رادیس صنعت

رادیس صنعت هوشمان آرتاویل
رادیس صنعت هوشمان آرتاویل
رادیس صنعت هوشمان آرتاویل
رادیس صنعت هوشمان آرتاویل
رادیس صنعت هوشمان آرتاویل